You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Amorphophallus-Forum.de. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

AGM_de

Administrator

  • "AGM_de" started this thread

Posts: 390

Location: Duisburg

  • Send private message

1

Saturday, April 27th 2013, 8:18pm

Arisaema dracontium und Arisaema nepenthoides

Heute war ich in Essen auf der Raritätenbörse und möchte Euch meine beiden Neuen zeigen. :)





Beide mit Blüte.

Stinkmorchel

Intermediate

Posts: 320

Location: Bochum

  • Send private message

2

Sunday, April 28th 2013, 12:13pm

Schöne Arisaemas. Wir waren auch auf der Raritätenbörse, aber viel an Amorphophallus gabs da ja leider nicht zu holen. Eine A. dunnii (hoffentlich ist es eine) haben wir abgestaubt.

AGM_de

Administrator

  • "AGM_de" started this thread

Posts: 390

Location: Duisburg

  • Send private message

3

Sunday, April 28th 2013, 12:47pm

Schade. Hätt ich das gewusst, hätten wir uns mal treffen können.

Ich hab an einem weiteren Stand auch noch Knollen gesehen, aber A. konjac und S. venosum fand ich jetzt nicht so spannend ;) und die A. paeonifolius und A. nepalensis sahen irgendwie tot aus.

Stinkmorchel

Intermediate

Posts: 320

Location: Bochum

  • Send private message

4

Sunday, April 28th 2013, 5:51pm

Die haben wir auch gesehen, sahen übel aus, besonders die bulbifer. Deswegen haben die wohl auch nur 4,95€ gekostet...

Similar threads

Translate:

German  English  Danish  Spanish  Persian (Farsi)  French  Croatian  Italian  Japanese  Dutch  Polish  Russian  Swedish  Turkish 
Sie sind nicht angemeldet. | Anmelden | Registrieren | Passwort vergessen ?