You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Amorphophallus-Forum.de. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Flutblumen

Intermediate

  • "Flutblumen" started this thread

Posts: 177

Location: Buchholz

  • Send private message

1

Thursday, November 22nd 2018, 5:50pm

Gemüseladen in München mit paeoniifolius

Vor diversen Monaten gab es im Forum mal einen threat in welchem gesagt wurde, in München gäbe es einen Gemüseladen, in dem es Amorphophallus paeoniifolius gibt. Weiß jemand wo dieser Gemüseladen ist?
Ich bin morgen bis Sonntag dort.

Mr. Titanum

Administrator

Posts: 3,617

Location: Uetze

  • Send private message

2

Thursday, November 22nd 2018, 9:43pm

Hallo Flutblumen,

von Thorsten habe ich erfahren, dass es einen in der Theresienstrasse gab; das war aber nicht der, bei dem die Sammelbestellung laufen sollte und die Qualität dort soll auch nicht so gut sein; viele Knollen seien angeschnitten gewesen.

Ich versuche noch einmal herauszufinden, wo der andere Laden war....

VG, Bernhard.

Flutblumen

Intermediate

  • "Flutblumen" started this thread

Posts: 177

Location: Buchholz

  • Send private message

3

Friday, November 23rd 2018, 10:23am

Vielen Dank schonmal für die Info. Ich hoffe ich kann mir den Laden dann heute Nachmittag mal ansehen

Flutblumen

Intermediate

  • "Flutblumen" started this thread

Posts: 177

Location: Buchholz

  • Send private message

4

Friday, November 23rd 2018, 7:28pm

Den Gemüseladen gibt es nicht mehr.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Similar threads

Translate:

German  English  Danish  Spanish  Persian (Farsi)  French  Croatian  Italian  Japanese  Dutch  Polish  Russian  Swedish  Turkish 
Sie sind nicht angemeldet. | Anmelden | Registrieren | Passwort vergessen ?