You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Amorphophallus-Forum.de. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Sunday, May 29th 2016, 1:11pm

A. eburneus, A, hewitii, A. pendulus

Hallo,

ich habe mich hier registriert, weil mich diese Pflanzenfamilie interessiert. Ansonsten beschäftige ich mich auch mit tropischen Pflanzen, wie Begonien und Orchideen.

Ein Freund (er heisst Adam) im Malaysischen Teil Borneos, genau in Kuching, bietet diverse Knollen an. Er hat mich gebeten zu fragen, ob es Interessenten hier gibt.

Konkret sind es diese: A. eburneus, A, hewitii, A. pendulus. Er will €25 pro Stück. Dazu kommen noch die Transportkosten. Ich habe auch einige Fotos jeder Art erhalten.


Bei Interesse bitte Email an joslync.chin@gmail.com




v. Grüße
Peter
harvey has attached the following images:
  • A. eburneus.jpg
  • A. eburneus (1).jpg
  • A. eburneus_2.jpg
  • A. hewitii_1.jpg
  • A. hewitii_3.jpg
  • A. hewittii_4.jpg
  • A. pendulus_2.JPG
  • A. pendulus_3.JPG

This post has been edited 2 times, last edit by "harvey" (May 29th 2016, 1:19pm)


2

Sunday, May 29th 2016, 1:18pm

Ergänzung:

die oben genannte Emailadresse, das ist die von Adam.

Mr. Titanum

Administrator

Posts: 3,617

Location: Uetze

  • Send private message

3

Sunday, May 29th 2016, 3:09pm

Amorphophile,

das ist die Quelle unserer eburneus-Sammelbestellung vom Okt letzten Jahres.
Das hat damals alles sehr zuverlässig geklappt - als Verkäufer nur zu empfehlen.....

Happy ordering, Bernhard.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Translate:

German  English  Danish  Spanish  Persian (Farsi)  French  Croatian  Italian  Japanese  Dutch  Polish  Russian  Swedish  Turkish 
Sie sind nicht angemeldet. | Anmelden | Registrieren | Passwort vergessen ?