You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Amorphophallus-Forum.de. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Beccarii

Trainee

  • "Beccarii" started this thread

Posts: 131

Location: Baierbrunn

  • Send private message

1

Wednesday, March 2nd 2016, 1:35pm

Gekko Enterprises Bangkok Thailand

Hallo,
Hat jemand Erfahrung mit dieser eher hochpreisigen Firma?
Beste Grüße Matthias

2

Wednesday, March 2nd 2016, 2:17pm

I have had good experiences with him. So far I received good quality material and he's easy to communicate with.

Flutblumen

Intermediate

Posts: 177

Location: Buchholz

  • Send private message

3

Wednesday, March 2nd 2016, 5:52pm

Jo Erfahrungen sind vorhanden.
Der Zoll hat die Lieferung angeblich zurückgehen lassen. Beim Absender kam nie was an...also gab es auch kein Geld zurück.

Beccarii

Trainee

  • "Beccarii" started this thread

Posts: 131

Location: Baierbrunn

  • Send private message

4

Wednesday, March 2nd 2016, 6:19pm

Hallo, da tät mich mal die Begründung interessieren, warum wurde beschlagnahmt?
Denn angeblich hat er ja alle Papiere und citespflichtige Pflanzen schickt er nur bei vorhandener Einfuhrgenehmigung,schreibt er jedenfalls.
Beste Grüße Matthias

Flutblumen

Intermediate

Posts: 177

Location: Buchholz

  • Send private message

5

Friday, March 4th 2016, 5:41pm

Ich wollte mir die 30€ für das Phyto sparen und er meinte es ginge auch ohne wenn das Päckchen nicht beschriftet wäre.
Leider war die Knolle schon am Austreiben lt. Zoll. Der Ausdruck des Phyto reichte dem Zoll nicht und deswegen ging sie zurück.
Habe es als Erfahrung abgehakt und werde nur noch direkt mit Phyto bestellen.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

Translate:

German  English  Danish  Spanish  Persian (Farsi)  French  Croatian  Italian  Japanese  Dutch  Polish  Russian  Swedish  Turkish 
Sie sind nicht angemeldet. | Anmelden | Registrieren | Passwort vergessen ?